Informații specifice Comitetului consultativ de dialog civic pentru problemele persoanelor vârstnice

Call center: 021.93.09 – este numărul unic de telefon la care se pot afla informații despre beneficiile de asistență socială, acordate de Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială, prin cele 41 de agenții teritoriale și a municipiului București.

Dezvoltarea acestui sistem operativ de comunicare rapidă vizează îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite direct cetăţenilor, prin preluarea sesizărilor/solicitărilor telefonice. Operatorii call-center asigură comunicarea cu beneficiarii, conform programului de funcționare a instituției, iar punctele de lucru se află în șapte dintre agențiile teritoriale, respectiv AJPIS Constanța, AJPIS Tulcea, AJPIS Sibiu, AJPIS Brașov, AJPIS Botoșani, AJPIS Suceava și APISMB.

Telefonul Vârstnicului este un serviciu social licențiat de Ministerul Muncii și Solidarității Sociale, care este o linie telefonică gratuită și confidențială, destinată vârstnicilor din România.

La numărul de telefon 0800 460 001 pot suna vârstnici care au nevoie de informare și consiliere socială, dar și dacă se simt singuri, din pricina izolării sociale foarte răspândite printre persoanele cu vârsta de peste 65 de ani.

Program: de luni până vineri între 08.00 și 20.00 și sâmbăta, între 08:00 și 16:00.